Πέμπτη, Ιουλίου 05, 2007

Τράπεζες Vs Ελληνικό κράτος + Τέως δήμαρχος Ηλιούπολης (Γεωργάκης)


Αυτή είναι μια πλατεία στην περιοχή μου (Ηλιούπολη - Αθήνα) γνωστή στον πολύ κόσμο με το όνομα Πλατεία Κανάρια.
Λοιπόν σε αυτή την πλατεία υπήρχε μόνο μια τράπεζα η Εθνική εδώ κι πολλά χρόνια (κοιτάξτε βελάκι).
Τα τελευταία χρόνια λοιπόν εγκαταστάθηκαν σχεδόν ταυτόχρονα τρεις τράπεζες ακόμα: Citibank, Πειραιώς και Κύπρου.
Σχεδόν αμέσως με το που εγκαταστάθηκαν σε αυτό το σημείο οι τρεις ιδιωτικές τράπεζες οι στάσεις του ΟΑΣΑ μεταφέρθηκαν από την πλατεία (κοίτα κόκκινες τελείτσες στον χάρτη) στα σημεία εισόδου και εξόδου της Λεωφόρου Μαρίνου Αντύπα στην κατεύθυνση προς και από Αθήνα (βλέπε πράσινες τελείτσες στον χάρτη), ακριβώς επάνω στο όριο του τετραγώνου...
Το αυτονόητο αποτέλεσμα είναι ότι εκεί που ο δρόμος είναι δυο λωρίδες όταν σταματάνε λεωφορεία εκεί αυτομάτως γίνεται μια λωρίδα και εννοείται ότι δημιουργείται από συμφόρηση ως κυκλοφοριακό κομφούζιο ειδικά στην περίπτωση που τύχει να συμπέσουν και τα δύο λεωφορεία (και προς τις δυο κατευθύνσεις) στις στάσεις...
Φανταστείτε αμάξια να συνωστίζονται να περάσουν από την μια ελεύθερη λωρίδα και να συνωστίζονται επίσης εντός της πλατείας αλλά και στους αντίστοιχους δρόμους...
Αντιστρόφως πριν το λεωφορείο σταματούσε μέσα στην πλατεία και περίσσευε και χώρος για δύο λωρίδες κυκλικής ροής των αυτοκινήτων μέσα στην πλατεία επίσης...!!! Δηλαδή η ελάχιστη δυνατή όχληση της ροής της κίνησης...
Η απορία μου λοιπόν είναι:
- Ρωτήθηκε κανείς υπεύθυνος (όπως πχ υπουργείο συγκοινωνιών) για το αν μπορούν να μεταφερθούν οι στάσεις εκεί ή απλώς έγινε μια συνεννόηση με τον τέως δήμαρχο της Ηλιούπολης και οι στάσεις απλά ξηλώθηκαν και φυτεύτηκαν στο νέο τους σημείο...???
- Ζητήθηκε η γνώμη κάποιου ειδικού (πχ. συγκοινωνιολόγου) ή όχι...???
- Επισκεύθηκε κανείς το χώρο για να δει με τα μάτια του την ροή της κυκλοφορίας (η οποία είναι πυκνή σχεδόν όλη την ημέρα) προτού δώσει αυτή την άδεια ή όχι...???
Εγώ πιστεύω λοιπόν ότι η απάντηση σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα είναι ΟΧΙ ή ακόμη και αν είναι ναι, τότε σίγουρα δόθηκε προτεραιότητα στα διαπλεκόμενα και λοιπά συμφέροντα των τραπεζών που εγκαταστάθηκαν εκεί παρά στην ομαλή κυκλοφορία και την γενικότερη εξυπηρέτηση ή αντίστροφα όχληση της περιοχής.
Τέλος θέλω να αναφέρω μιας και έπιασα τα περί κυκλοφορίας της περιοχής μου το κατ' ουσίαν έργο του πολυαγαπημένου μας τέως δημάρχου (πως λέμε τέως βασιλέας) του στενέματος της κεντρικής πλατείας της Ηλιούπολης μεγαλώνοντας τα πεζοδρόμια των περιφερικών τετραγώνων σε όλη την περίμετρο της πλατείας προς το μέρος της πλατείας και έτσι μειώνοντας κατά τουλάχιστον μια λωρίδα το ζωτικό χώρο ροής της πλατείας που στην ουσία εξαιτίας και των παρκαρισμένων αμαξιών σε πολλά σημεία πλέον έχει μια και μόνον λωρίδα κυκλοφορίας...!!!
Έτσι η κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης αυτή την στιγμή εμφανίζει συμφόρηση κατά πολύ μεγαλύτερη της πλατείας Ομονοίας στο κέντρο και μάλιστα για το μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας...!!!
Μπράβο σας λοιπόν άλλη μια φορά κύριοι που διοικείτε αυτόν τον άμοιρο τόπο, αυτό πάει να πει πρόοδος και αυτό πάει να πει εξυπηρέτηση του πολίτη και άνοδος της στάθμης ζωής του και του βιοτικού του επιπέδου...!!!

3 Σχόλια:

Blogger Unknown είπε...

Εύγε μπράβο τέτοια σχόλια πραγματικά χρειάζονται και είναι δήγμα του πόσο μαλακές είμαστε εμείς εδώ στην Ελλάδα. Είναι δυνατόν να κόβουν τον δρόμο και να κάνουν πεζοδρόμια για να κινούνται οι πεζοί; Μα που είμαστε στην Ουγκάντα. Έχει δώσει ο άλλος τα μαλλιά της κεφαλής του να πάρει λαμαρίνες με τέσσερεις ρόδες που να φύσαει και του κόβεις την άπλα να μην μπορεί να κάνει τα πατιλίκια του στην πλατεία μπας και τυφλωθεί καμιά μπίμπο και του κάτσει; Τι είπατε να μην παρκάρουν τα ΙΧ στην πλατεία; Πλάκα κάνετε εδώ πήρε το αυτοκίνητο να πάει στην πλατεία που είναι 10 λεπτά μακριά από το σπίτι του με τα πόδια και θα το αφήσει μακριά από την καφετέρια; Να μην το βλέπει; Απαπα δεν είναι πράγματα αυτά, θα αφήσουμε τα αυτοκίνητα σε δεύτερη μοίρα; Θάνατος σε τέτοιους δημάρχους. Μπορείς να μας εξηγήσεις ποιο το όφελος των τραπεζών από αυτή την μετακίνηση;

29/9/08 18:53  
Blogger matakias είπε...

Φίλε ή φίλη D δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα ακριβώς το σχόλιο σου και τι ακριβώς θέλεις να πεις...???
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι θέλω να πω με το παρόν άρθρο, οπότε καλά θα κάνεις να το ξαναδιαβάσεις...
Σαφώς και είμαι υπέρ των πεζών και της δημόσιας συγκοινωνίας. Σαφώς και να αφήσουν όλοι τα αμάξια τους και να περπατήσουν λίγο, κάνει καλό και στην υγεία τους... Εγώ φίλε μου έχω ένα αμάξι 6 χρόνια και έχει λιγότερα από 60.000 αν σου λέει κάτι αυτό...
Θα σου πρότεινα να δεις τις προτεύουσες και όχι μόνο της Ευρώπης (αν μπορείς και από κοντά) για να καταλάβεις τι πάει να πει δημόσια συγκοινωνία. Αλλά και οικιστικό σχέδιο και όχι σαρδελοποίηση και πολυκατοικίες που όταν περπατάς στο δρόμο δεν βλέπεις ουρανό...
Όμως δημιουργώντας συνθήκες κυκλοφοριακής ασφυξίας σε δρόμους και περιοχές που ήδη έχουν πρόβλημα τότε μόνο μαλάκας ή διαπλεκόμενος μπορεί να είσαι...!!!
Όταν παρ ολίγον να κάνουν υπέργειο (επίσημη πληροφορία από το site τους τότε) το τμήμα του μετρό μετά τον Άγιο Δημήτριο ήμουν από τους λίγους που έκραξα επωνύμως (με τα πραγματικά μου στοιχεία) απ' ευθείας στο site τους.
Όσο από πεζοδρόμια φίλε μου μια χαρά είναι τα πεζοδρόμια της Ηλιούπολης, ίσως και τα καλύτερα από σχεδόν κάθε πόλη όλης της Ελλάδας...!!!
Εγώ θα προτιμούσα την κεντρική πλατεία με φαρδιούς δρόμους (όπως ήταν πριν) ώστε να κινούνται τα αμάξια και να φεύγουν παρά να πήζουν και να μαρσάρουν συνέχεια και να γεμίζω καυσαέριο όταν κάνω τα ψώνια μου στο ΑΒ που είναι ακριβώς πάνω στην πλατεία...
Μακάρι να είχαν όλες οι πόλεις της Ελλάδας τα φαρδιά πεζοδρόμια και τους φαρδιούς δρόμους με νησίδες και πράσινο που έχει η Ηλιούπολη αλλά δυστυχώς φίλε μου δεν τα έχουν...
Τέλος το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις γιατί πολύ απλά εκεί που ήταν η στάση και δεν πάρκαραν τα αμάξια (όσο το σεβόντουσαν αυτό) τώρα υπάρχουν μονίμως παρκαρισμένα αμάξια... και εκεί που έχει μπει η στάση μόνο εμποδίζει την ροή της κυκλοφορίας και τίποτε άλλο...
Ελπίζω να έγινα περισσότερο κατανοητός...

30/9/08 00:22  
Blogger matakias είπε...

Και επιπλέον για να σου εξηγήσω ποιο το όφελος των τραπεζών πως σου φαίνεται το πολύ απλό να παρκάρουν-σταθμεύουν οι πελάτες τους όσο πιο κοντά γίνεται ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα...???
Και μια ερώτηση εμένα προς εσένα:
Τι καλύτερο επιτυγχάνει η στάση εκεί που μετακινήθηκε σε σχέση με την αρχική της θέση...??? και επίσης εσένα σου φαίνεται τυχαίο το ότι μετακινήθηκαν οι στάσεις ακριβώς στο χρονικό διάστημα - κυριολεκτικά - που άνοιξαν οι τράπεζες επάνω στην πλατεία...???
Πολύ τυχαία σύμπτωση δεν νομίζεις...???

30/9/08 00:34  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική σελίδα