Τετάρτη, Φεβρουαρίου 28, 2007

Έχουμε ξεφύγει τελείως σε αυτή την χώρα...!!!

Για διαβάστε το παρακάτω και θα γελάσετε:

Ένα πρωινό Δευτέρας πήγαινα στην δουλειά με το μετρό (κάτι που συνηθίζω) και στέκομαι ανάμεσα στα καθίσματα στην μια άκρη του βαγονιού και κρατιέμαι από το κάθετο σίδερο μεταξύ οροφής και καθίσματος στο ύψος που ενώνεται με το οριζόντιο σίδερο πάνω από το κάθισμα. Σε επόμενη στάση από εμένα μπαίνει λοιπόν η εν λόγω κυρία της οποίας την πλάτη βλέπετε. Και με ένα θράσος λοιπόν– αλλά πάντα σε πληθυντικό (αυτό μας μάρανε...) – και με πολύ επιτακτικό ύφος γυρνάει και λέει:

“Πάρτε το χέρι σας να ακουμπήσω!”

Εγώ λοιπόν μην θέλοντας να ξεκινήσω άσχημα την εβδομάδα μου βάζω το χέρι μου λίγο πιο ψηλά και της λέω καλά είναι εκεί...??? Περιττό να σας πω ότι γύρισε και την κοίταξε όλος ο κόσμος που στέκονταν γύρω γύρω...

Η κυρία λοιπόν επειδή δεν είχα βάλει το χέρι μου αρκετά ψηλά και δεν μπορούσε να ακουμπήσει σωστά την πλάτη της γύρισε δυσανασχετώντας και με κοίταξε με άγριο ύφος...

Της επέστρεψα και εγώ το βλέμμα ανασηκώνοντας το φρύδι από το δεξί μου μάτι έτοιμος να την αρχίσω στα... (όσοι με ξέρετε καταλαβαίνετε πολύ καλά τι εννοώ...), αλλά συγκρατήθηκα... και μετά σκέφτηκα να την βγάλω μια φωτογραφία και να την ανεβάσω στο blog γιατί ετούτο εδώ το blog τιμά την μαλακία που δέρνει τον νεοέλληνα...!!!

Τι να πει κανείς...??? Πραγματικά διερωτώμαι και δε παύω να εντυπωσιάζομαι (αρνητικά εννοείται) κάθε μέρα όλο και πιο πολύ για το τι μπορεί να ξεστομίσει ο νεοέλληνας και μέχρι που μπορεί να φτάσει η τρέλα του... ή μήπως η ΜΑΛΑΚΙΑ του...

2 Σχόλια:

Blogger Heroes vs Chuck είπε...

«γιατί ετούτο εδώ το blog τιμά την μαλακία που δέρνει τον νεοέλληνα...!!!»

αφού το κατέχεις το σπορ γιατί δεν γράφεις συχνότερα;

30/6/07 00:24  
Anonymous Ανώνυμος είπε...

Χαχα, μακάρι να ήμουνα εκεί να σ'έβλεπα (ειδικά το σηκωμένο φρύδι).

27/3/08 12:55  

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική σελίδα